July 6, 2014

KENALI VIVIX

ok selamat pagi ..selamat berpuasa..selamat bersahur...sementara menunggu sahur boleh la saya update blog dulu kan..Mata segar sebab minum cinch tea..Opss.ok nanti kita cerita pasal cinch tea ye..

Sejak akhir akhir ni asyik dengar berita yang tak berapa nak seronok je..Cancer lah..Strok la...tengok dalam Fb kawan kawan update macam macam kes..ada yang atok di serang strok selepas berbuka, meninggal kerana cancer dan macam macam lagi lah..Ye lah tak ada siapa yang nak mintak sakit kan. Lagi satu mengamalkan VIVIX awek muda tau..tak payah botox botox bagai..kulit tegang dan nampak muda dari usia sebenar..Sapa yang tak mau kan..

Jadi tak salah kalau kita cuba amalkan suplemen semasa sihat kita supaya terhindar atau membantu mengelakkan di serang penyakit merbahay, kerana pengambilan suplemen bukan nak kena tunggu sakit semasa sihat ini lah kita kena amalkan suplemen..SILA RUJUK DISINI UNTUK MENGETAHUI KEPENTINGAN SUPLEMEN DALAM KEHIDUPAN KITA.

SUPLEMEN yang sangat membantu dalam membantu masalah pesakit kronik dan anti penuaan adalah VIVIX.


JOM KENALI APA ITU VIVIX


Vivix mengandungi campuran unik botani Polyganum Cuspidatum, Aggur Muscadine, Elderberri Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fotokimia yang terdiri dari sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan.

Vivix memberikan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.
Kerosakan DNA – tubuh diserang setiap hari dengan serangan yang boleh merosakkan DNA. Setiap serangan menghasilkan ‘typo’ atau kesilapan dari yang asal yang mana ia akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan dalam Vivix akan melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawalan genetic – menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Dalam kajian klinikal, Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.
Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel – Didalam sel terdapat Mitochondria yang menjana tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan Mitochondria menurun, tahap tenaga akan menurun. Ramuan Vivix akan menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.

Penimbunan protein AGE (Advanced Glycation End Products) – Penimbunan protein AGE menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

APAKAH BAHAN BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM VIVIX


Anggur Muscadine – satu2nya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang mana saintis percaya ia mengukuhkan profil polifenol yang baik untuk kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik yang tinggi  dimana ia tidak dijumpai dalam mana2 anggur jenis lain dimana ia mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser,, anti-virus dan anti-bakteria.

Lobak ungu – Sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, suatu anti-oksida yang kuat. Antocyanins menunjukkan aktiviti biologi termasuk anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen (penyebab kanser). Ia juga menunjukkan kesan pada  saluran darah, platlet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko sakit jantung

Elderberry eropah – Amat berkesan dalam mengubati simptom flu, terutama influenza B. Ia mengandungi flavanoids yang mempunyai ciri anti-oksida yang mengukuhkan system imun. Elderberry juga kaya dengan vitamin A, B, C dan nutrient seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Selain menguatkan system imun, ia amat baik untuk melawan jangkitan virus, asma, batuk, sesak hidung dan dada serta diabetes. Elderberry juga memberi perlindungan kepada penyakit jantung dan strok.

Polygonum Cuspidatum – Dikenali sebagai Knotweed Jepun. Merupakan sumber komersil Resveratrol. Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

FUNGSI DAN KEBAIKAN VIVIX



* melawan PENUAAN selular
* Perlindungan ANTIOKSIDAN
* Melindungi dan pembaikan selular DNA
* melambatkan pembentukan protein AGE
* peningkatan tenaga selular
* KEKEBALAN ditingkatkan
* menyokong kesihatan KARDIAVASKULAR
* menyokong kesihatan JANTUNG
* menyokong kesihatan SENDI
* menyokong kesihatan OTAK
* menghentikan penyebab KANSER
* mengurangkan DIABETIS
* mengukuhkan sistem IMUN
* mengurangkan STRESS
* merendahkan KOLESTROL
* memperbaiki PENGLIHATAN
* memperbaiki PENGHADAMAN
* mengurangkan BERAT BADAN
* kurangkan KERADANGAN   

SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX?

Ya, sesiapa sahaja (18 tahun ke atas) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan. Sesuai untuk mereka yang sukar menelan vitamin dalam bentuk tablet/pil.
Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil supplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan supplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Walaubagaimanapun, Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh ibu mengandung dan menyusukan anak serta mereka yang berumur 18 tahun ke bawah.
Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama. 

JOM LIHAT TESTIMONI VIVIX

TESTIMONI 1
DIABETES, RABUN DAN DARAH TINGGI

 TESTIMONI 2
DARAH TINGGI DAN PENAT


TESTIMONI 3
BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX

TESTIMONI 3
SAKIT LUTUT, DARAH TINGGI DAN MILD STROKE

 TESTIMONI 4
MILD STROKE

TESTIMONI 5
KULIT CANTIK BADAN SIHAT

 TESTIMONI 6
STROKE

TESTIMONI 7
KESIHATAN MAK ABAH SEMAKIN SIHAT
(Gambar kiri di awal pengambilan vivix, gambar kanan pula adalah gambar terkini Mr Law.
 Makin sihat, makin muda. ^_^)


Law Chu Hian merupakan bekas pengacara NTV7 yang telah bertarung melawan kanser 9 tahun lalu telah mengamalkan Vivix sebagai rutin harian beliau dan kini beliau kelihatan semakin sihat. Beliau telah meletakkan jawatan sebagai pengacara dan giat aktif sebagai pengedar sah Shaklee dan kini beliau telah mencapai tahap Shaklee Masters Coordinator!

"From chemotherapy to near-death experience to total recovery, it's my mission to uplift and to support all who had or having cancer (or other chronic illnesses), and together, we empower one another in our journey." 
- Lau Chu Hian : Body Mind & Soul Journey of a Cancer Survivor. 


Dah tau dan mengenali info dan kebaikkan vivix, sebanarnya badan yang sihat adalah lebih penting jika nak dibandingkan nilai pelaburan untuk mendapatkan VIVIX terbaik dari shaklee ini, harga pasaran perupakan RM475.00 untuk tempoh pengambilan 1 bulan lebih..


Tapi sepanjang bulan JULY 2014 ini adalah merupakan bulan promosi BELI 6 PERCUMA1,jadi dapatkan harga lebih jimat dari biasa 

PROMOSI ISTIMEWA
Beli 2 VIVIX ANDA AKAN MENDAPAT:-
FREE MEMBERSHIP SHAKLEE
FREE DELIVERY
BONUS (CASH)


Berminat dan inginkan konsultasi secara PERCUMA dengan lebih lanjut hubungi saya  


 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Wardrobe Kak Jijah ©